Topical newsletter

Houd je sector in de gaten met een op maat gemaakte thematische nieuwsbrief
Topical newsletter

● Wat is een thematische nieuwsbrief?

 

● Hoe maken we je thematische nieuwsbrief?

 

● Waarom kiezen voor een thematische nieuwsbrief?

Wat is een thematische nieuwsbrief?

Een thematische nieuwsbrief (of Topical Newsletter) is een gepersonaliseerde en op maat gemaakte nieuwsbrief die je in staat stelt om de relevante actualiteit in je sector efficiënt te volgen. Onze media-experts monitoren, analyseren en vatten de belangrijkste informatie samen om deze regelmatig en gericht aan je te leveren.

Hoe maken we je thematische nieuwsbrief?

Om jouw thematische nieuwsbrief samen te stellen, werken we in 4 stappen:

  1. Personalisatie
    Je kiest de onderwerpen die je wilt volgen, zoals de aanwezigheid van je organisatie en je leidinggevenden in de media, de activiteiten van je concurrenten of het nieuws en de ontwikkelingen in je sector.
  2. Media monitoring
    Onze media-analisten, uitgerust met krachtige tools, volgen het nieuws voor jou op basis van jouw criteria.
  3. Analyse en synthese
    Onze experts sorteren, analyseren en vatten de meest relevante informatie voor jouw organisatie samen.
  4. Creatie en verzending
    Wij zorgen voor de opmaak en verzending van je nieuwsbrief op vastgestelde tijdstippen naar de geselecteerde personen.

Waarom kiezen voor een thematische nieuwsbrief?

  1. Efficiënt nieuws volgen: Volg het nieuws in je sector zonder er al je tijd aan te besteden. Onze experts beschikken over gespecialiseerde monitoringtools om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen, die ze filteren om je strategische en relevante informatie te bieden.
  2. Interne kennisdeling: Je nieuwsbrief wordt snel een sleutelelement in het delen van informatie binnen je organisatie, zowel voor een breed als een gericht publiek.
  3. Inspiratie voor communicatie: De nieuwsbrief inspireert ook je communicatie, door je te helpen standpunten te delen over nieuws uit je sector op LinkedIn, waardoor je Thought Leadership of de positionering van je CEO versterkt.
  4. Concurrentievoordeel: Je thematische nieuwsbrief zorgt ervoor dat je altijd een stap voor bent op je concurrenten. Je blijft op de hoogte van nieuws en trends in je sector, waardoor je weloverwogen beslissingen kunt nemen en kansen kunt grijpen voor je bedrijf.
FAQ FAQ FAQ FAQ

Veelgestelde vragen over de thematische nieuwsbrief

De kostprijs van onze thematische nieuwsbriefservice varieert afhankelijk van je specifieke behoeften en de leveringsfrequentie. We bieden competitieve en gepersonaliseerde tarieven aan. Neem contact met ons op voor een gedetailleerde offerte.

De leveringsfrequentie kan worden aangepast aan je behoeften. We bieden wekelijkse, tweewekelijkse of maandelijkse nieuwsbrieven aan, afhankelijk van je voorkeur. Wil je een ander ritme? Neem dan contact met ons op om dit te bespreken.

We maken gebruik van gespecialiseerde monitoringtools zoals Meltwater en mediadatabases om relevante informatie te verzamelen en te analyseren. Onze tools worden regelmatig bijgewerkt om een uitgebreide en nauwkeurige dekking te garanderen.

Ja, we bieden volledige personalisatie van de inhoud en design van je thematische nieuwsbrief. Je kunt de te monitoren onderwerpen kiezen, evenals de toon, taal en stijl van de nieuwsbrief. Ook de look & feel kun je aanpassen zodat ze overeenkomen met je visuele identiteit.

Het delen van informatie op een professioneel platform zoals intranet, Teams of Slack is zeer relevant. We zijn bereid je hierbij te helpen, aarzel niet om hierover contact met ons op te nemen.

We voorzien je van regelmatige opvolgingsrapporten om de effectiviteit van de thematische nieuwsbrief te evalueren. Deze rapporten bevatten prestatie-indicatoren zoals opening rate, CTR en engagement.

Talk to Gert
Blijf op de hoogte van je sector.