Blog

Start With Why voor communicatie

De tijdloze relevantie van ‘Start with Why’ in communicatie en PR

In de wereld van communicatie en PR is ‘Start With Why’ van Simon Sinek een bekende term geworden. Hoewel het boek al enige tijd bestaat, blijft het een onschatbare bron voor professionals. Sinek’s concept van de ‘Golden Circle’ heeft bedrijven geholpen om authentieke verhalen te vertellen en klanten te betrekken op een manier die verder gaat dan louter productkenmerken.

Meer
  • Corporate Communicatie
GDPR & Communication

5 jaar GDPR: een update voor communicatieprofessionals

Welke impact heeft de GDPR op communicatieprofessionals? Jan Clinck en Gerrit Vandendriessche van advocatenbureau ALTIUS delen hun expertise!

Meer
  • Corporate Communicatie
Nudging of hoe subtiel overtuigen

Nudging of hoe subtiel overtuigen

Het individu is niet rationeel. Zijn beslissingen worden beïnvloed door zijn emoties, omgeving, ervaring, … Informeren alleen is dan ook niet genoeg om hem te beïnvloeden opdat hij de ‘juiste’ – lees: goed voor de mens op korte en lange termijn – beslissingen zou nemen.

Meer
  • Corporate Communicatie
PR meten, van AVE's naar SMART-doelen en de Barcelona Principles

Het advertising value equivalent voorbij. Over de noodzaak van betere metrics voor PR

Met de verschuiving van AVE’s naar SMART-doelen en de Barcelona Principles, betreedt de PR-industrie een nieuw tijdperk van effectieve communicatie. Het is hoog tijd om te meten wat werkelijk telt.

Meer
  • PR
  • Media-analyse
  • Data-driven Communicatie
Recht van antwoord bij slechte media-coverage

Zin en onzin van het recht van antwoord of hoe omgaan met slechte media coverage

Elk bedrijf krijgt wel eens te maken met slechte media-coverage, van minder leuke tot ronduit schadelijke. Wat moet je doen? Is het recht van antwoord dé oplossing?

Meer
  • PR
Meet impact Meet impact Meet impact Meet impact
Krijg een kijkje achter de schermen
Lees onze customer cases en laat je inspireren.