Blog

L'usine Solvay à Salindres - (c) Julien Goldstein

Solvay en PFAS: media-analyse van een incident met mogelijke reputatieschade

In een context waarin milieukwesties centraal staan in corporate communicatiestrategieën, dient het PFAS-incident met Solvay in Frankrijk als een schoolvoorbeeld van reputatiemanagement en crisiscommunicatie.

Meer
  • Corporate Communicatie
  • Crisiscommunicatie
  • Media-analyse
Crisiscommunicatie: een goede voorbereiding is het halve werk

Crisiscommunicatie: een goede voorbereiding is het halve werk

In crisiscommunicatie is het op voorhand bepalen van de te volgen stappen essentieel. We helpen je graag met je crisiscommunicatieplan.

Meer
  • Crisiscommunicatie
Start With Why voor communicatie

De tijdloze relevantie van ‘Start with Why’ in communicatie en PR

In de wereld van communicatie en PR is ‘Start With Why’ van Simon Sinek een bekende term geworden. Hoewel het boek al enige tijd bestaat, blijft het een onschatbare bron voor professionals. Sinek’s concept van de ‘Golden Circle’ heeft bedrijven geholpen om authentieke verhalen te vertellen en klanten te betrekken op een manier die verder gaat dan louter productkenmerken.

Meer
  • Corporate Communicatie
GDPR & Communication

5 jaar GDPR: een update voor communicatieprofessionals

Welke impact heeft de GDPR op communicatieprofessionals? Jan Clinck en Gerrit Vandendriessche van advocatenbureau ALTIUS delen hun expertise!

Meer
  • Corporate Communicatie
Nudging of hoe subtiel overtuigen

Nudging of hoe subtiel overtuigen

Het individu is niet rationeel. Zijn beslissingen worden beïnvloed door zijn emoties, omgeving, ervaring, … Informeren alleen is dan ook niet genoeg om hem te beïnvloeden opdat hij de ‘juiste’ – lees: goed voor de mens op korte en lange termijn – beslissingen zou nemen.

Meer
  • Corporate Communicatie
Meet impact Meet impact Meet impact Meet impact
Krijg een kijkje achter de schermen
Lees onze customer cases en laat je inspireren.