Waarom blijven communiceren krachtiger is dan diversity hushing
Is ‘diversity hushing’ het nieuwe ‘green hushing’? Bedrijven worden steeds stiller over inclusie, maar zwijgen is geen optie.
Meer- Blog
- Corporate Communicatie
- Reputatie Management
Is ‘diversity hushing’ het nieuwe ‘green hushing’? Bedrijven worden steeds stiller over inclusie, maar zwijgen is geen optie.
MeerOntdek hoe effectieve communicatie tijdens een cyberaanval cruciaal is om de reputatie van je bedrijf te beschermen in een medialandschap dat zich steeds meer bewust is van digitale incidenten.
MeerHet aantal cyberaanvallen stijgt en de Belgische media hechten daar steeds meer belang aan, zoals blijkt uit onze media-analyse. Deze trend toont hoe belangrijk het is voor bedrijven om zich voor te bereiden op dit soort incidenten, aangezien ze zowel invloed hebben op hun omzet als op hun reputatie.
MeerSenior consultant Gert Asselman is een doorgewinterde expert op het gebied van corporate communicatie en een aficionado van de nieuwste technologieën. Hij deelt graag zijn standpunt over de Principles for Ethical Use of AI in Corporate Communications, die onlangs zijn uitgebracht door C Square.
MeerIn een context waarin milieukwesties centraal staan in corporate communicatiestrategieën, dient het PFAS-incident met Solvay in Frankrijk als een schoolvoorbeeld van reputatiemanagement en crisiscommunicatie.
Meer